פרו-מן מתמחה בהעברת הרצאות ייחודיות אשר ימתגו אתכם גבוה, תוך רכישת כלים פרקטיים בדרך להצלחה.
ההרצאה עוסקת באבולציה של הרשתות החברתיות.
כיצד אנחנו מספרים את סיפור החברה בפייסבוק, בלינקדאין ועוד.. באמצעות לינקים מקודדים, ויכולות ויראליות.
מטרת ההרצאה הינה הענקת "מתיחת פנים" לארגון בכל הקשור למיתוג מעסיק והתאמה לשוק העבודה המשתנה.
ההרצאה כוללת טיפים והצעות קונקרטיות ליישום .
ההרצאה עוסקת בכלים הקיימים כיום לייצור מודעות ויראליות ותנופה, כך שעובדים יספרו את סיפורי המשרות שלנו ברשתות ובמיוחד ברשת הווירלית והמהירה ביותר – ווטסאפ.
כיצד עוברים ללינק מקודד במקום לתלות את המודעה במטבח הארגוני או באימייל הגנרי?
כיצד לייצר פרסונליזציה ומחויבות עובדים לתהליך חבר מביא חבר
הסדנה עוסקת בלימוד שיטות העבודה המתקדמות לגיוס עובדים וניהול תהליכי סורסינג במגוון ערוצים וכלים, וכוללת אספקטים שיווקיים. בין הערוצים שנכללים בסדנת סורסינג: לינקדאין, פייסבוק, טלגרם, אינסטגרם, ווטסאפ ועוד.
ההרצאה עוסקת בסקירה של הרשתות החברתיות, כיצד משפרים נראות ברשת, איך מספרים סיפור, צילום נכון, חשיפה, וטרנדים אחרונים ברשתות החברתיות.
ההרצאה עוסקת בכלים החדשים העומדים לטובת המגייס, בהכרת חלופות יצירתיות ושימוש בטכנולוגיה לצורך בקרה ואנליזה.
בעידן הרשתות החברתיות קיימת עבודה משולבת במסגרת פלטפורמת חברה ופלטפורמה אישית. מעבר לפעילויות שיווקיות גנריות המתקיימות בזירה זו , כל בעל תפקיד בארגון יכול לייצר סביבו קהילה מקצועית ואישית שתאפשר לו לקדם את פעילותו העסקית והמקצועית בארגון. מיתוג אישי ברשתות, הנה הרצאה המאפשרת הצצה למגוון הזדמנויות בינאישיות הקיימות ברשתות החברתיות. ההרצאה מתמקדת בפעילויות עסקיות בינאישיות, בזיהוי הזדמנויות מקצועיות באמצעות קשרים חברתיים, ניהול הזדמנויות באמצעות המידע הנמצא ברשתות החברתיות השונות ויצירת פלטפורמה לניהול אינטראקציה ושיתוף בידע ותכנים מקצועיים מעל גבי הרשת. ההרצאה מתחילה בהסבר כללי על העולם החדש בו אנו נמצאים וממשיכה ללינקדאין ככלי לניהול תהליכי שיווק ופיתוח עסקי / גיוס.
שלחו לנו ווטסאפ, הודעה ברשת או אימייל