מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק וקריאייטיב

Become an Employer of Choice

 

אם אתם מרגישים שאחד האתגרים הגדולים ביותר שלכם הוא לגייס אנשים מצוינים ולשמר עובדים טובים, מיתוג  מעסיק הוא אחד הכלים החשובים שעומדים לרשותכם.

מיתוג מעסיק האורז לתוכו בצורה טובה את הערכים ואת חוויית העובד הייחודית לכם, יאפשר לכם לייצר כלפי הארגון שלכם תפיסה של ארגון ששווה לעבוד בו.

 

 מיתוג מעסיק נוגע במעגלים רחבים של קהלים בתוך הארגון ומחוצה לו. הוא גם מחלחל פנימה לעובדים וגם מהדהד החוצה ומשפיע על מחפשי עבודה פעילים, על מועמדים פאסיביים או אפילו על ספקים.

מיתוג המעסיק מקבל ביטויים מגוונים, החל במה שמוצאים על הארגון שלכם בגוגל, דרך סיפורים שמועמדים משתפים ברשת לגבי חוויית הגיוס אצלכם, ועד חוויות שמתארים עובדים קיימים ועובדים שלכם לשעבר.

ככל שאסטרטגיית מיתוג המעסיק שלכם תהייה מדויקת, מקורית ובועטת וככל שהיא תהייה בולטת ונוכחת יותר ברשת – כך תשיגו תוצאות טובות יותר.

כך תצליחו לטפח תחושת גאווה, שייכות ונאמנות בקרב העובדים בארגון וגם ליהנות מיתרון תחרותי שייצר נחשקות ויאפשר לכם לגייס בקלות עובדים חדשים.

איך עושים את זה? בדיוק לשם כך אנחנו כאן. מביאים אתנו שנים של מומחיות בבניה וקידום תהליכי מיתוג מעסיק בעשרות ארגונים מובילים בישראל. 

 

אם הגעת לתחתית העמוד אז בודאי יעניין אותך גם...

חוויית המועמד ב360 מעלות >>> לחצו כאן לכתבה המלאה

סביבת העבודה החדשה >>> לחצו כאן לכתבה המלאה

תורת החיבור – על חווית המועמד, ומציאת עובדים במסגרת התחרות הקשה מול חברות אחרות במשק >>> לחצו כאן לכתבה המלאה

פייסבוק מחשבת מסלול מחדש, ואיך זה משפיע עלינו?>>> לחצו כאן לכתבה המלאה

צלם, עושים פה חיים!- אלופי הרשת אצלכם בארגון. על דור ה-Z וחלון הזמן הקצר שאנו עשויים לעניין אותו>>> לחצו כאן לכתבה המלאה 

מעוניינים במיתוג מעסיק?

זה הזמן למתג את הארגון שלכם ולהינות מתנופה דרך עולם הדיגיטל...