אתם באמת מכירים את בני המשפחה שלכם?

גם אתם מריחים את ריח החגים? תמיד לחודש ספטמבר (או תשרי/אלול אם תרצו) יש הרגשה מיוחדת עבורי. מעטפת של משפחתיות וחברים, תחושה של התרעננות, הרגשה של התחלה חדשה, של לוח חלק וכולם מברכים אחד את השני והיומן, היומן העמוס נחצה פתאום לשניים – לפני החגים ואחרי החגים. כאילו לפני דקה לא נהנינו מחודש אוגוסט הידוע לשמצה. החגים זו באמת הזדמנות נפלאה לשימור והידוק קשרים, אבל האם אנחנו באמת רואים את הפוטנציאל של הקשרים המשפחתיים שלנו? האם אנחנו יודעים מה עושה כל אחד מבני המשפחה שלנו ואילו סוגי קשרים יש לו? אנחנו מסתכלים סביבנו כל הזמן, אבל האם אנחנו באמת רואים? כמה פעמים מידע עובר לידינו או נמצא בסביבתנו ואנחנו לא מזהים שהוא נגיש כל כך? רגע לפני החג, בדקו מי מתוכנן להגיע לארוחת החג, או יותר נכון לארוחות החגים. חפשו ברשת לינקדאין את אותו גיס שלכם, שאתם מכירים מצוין או את בת הדודה שאתם אמורים לפגוש ותגלו אוצרות. מדהים לגלות כמה הזדמנויות הופכות להיות במרחק של קשר משפחתי, שנראה כל כך מובן מאליו. אתם תגלו לפחות קשר אחד או שניים שיכולים לקדם אתכם מקצועית או עסקית. הם עדיין לא שם? כדאי לכם מאוד שהם יהיו שם, כדי שלכם יהיה קל יותר. התחלה חדשה אחרי שהבנו כי הגיע הרגע שתראו מה קורה סביבכם, ראש השנה זו הזדמנות מצוינת להתחלה חדשה וכניסה ברגל ימין לבניית פרופיל מקצועי נכון ומוכוון למטרות האישיות שלכם. רק השבוע ייעצתי למנהל בכיר, שהפרופיל שלו היה ריק למעשה, אך התמזל מזלו ובמעט שהוא כתב, הוא בחר את המילים הנכונות ולמילים האלו יש עוצמה, כי זה מה שאפשר לאתר אותו ברשת וכך חיכתה לו הזדמנות פז מחברת השמה והוא כלל לא ידע שהיא שם. נצלו את התקופה הנעימה והרגועה הזאת, והפכו את לינקדאין למקור משיכה של הזדמנויות עבורכם. כמה כללי יסוד שיעזרו לכם בשיפור הפרופיל האישי שלכם ברשת LinkedIn: תמונה – הקפידו על תמונת פנים אישית עם רקע בהיר מאחור, שמשקפת את המקצועיות והדרג הניהולי שלכם. תקציר אישי – לאנשים אין באמת פנאי לקרוא לעומק את הפרופיל שלכם (חוץ ממגייסים כמובן) ולכן התקציר הוא חשוב מאוד. זו ההזדמנות שלכם לכתוב בקצרה על פועלכם המקצועי בשנים האחרונות. היסטוריה תעסוקתית – על מנת שתוכלו לפגוש ברשת ביתר קלות אנשים מהעבר, מומלץ לציין את ההיסטוריה התעסוקתית שלכם. ממליצה מאוד גם להסביר מה עשיתם בכל תפקיד, כי גם אם אתם לא מחפשים עבודה – המגייסים נוכחים הרבה ברשת וזה תמיד נחמד לקבל הצעות ולהרגיש את השוק. אם לא תכתבו- אתם פשוט לא תהיו. מילות מפתח –לרוב נאתר אנשים באמצעות מילות מפתח ואז נחליט עם מי אנחנו רוצים להמשיך את הקשר. הרבו להשתמש במהלך הכתיבה במילות מפתח אשר משקפות את המומחיות שלכם, על מנת שיהיה קל לאתר אתכם ברחבי הרשת. Spelling – מומלץ לעדכן את הפרופיל במסמך word, לוודא הגהה על הטקסט ואז להעלות אותו לרשת. הפרופיל ייכתב באנגלית. אם אתם לא שולטים בשפה העבירו את הטקסט למישהו מקצועי. אין לכם זמן לדאוג לפרופיל ולהפוך אותו לראוי ומוכוון לצרכים שלכם? האנגלית מביאה אתכם למקום לא פתור? אתם לא הראשונים ובשביל זה אנחנו פה. המומחיות שלנו היא לקחת את הפרופיל הבסיסי ולהפוך אותו לפרופיל רלוונטי ועדכני עבורכם, כולל עוד כמה שכלולים מעניינים (כי בכל זאת אנחנו אוהבים שמעניין ברשת). פרגנו לעצמכם מתנת חג קצת אחרת ועם המון משמעות. חג שמח ושנה נפלאה.

שתפו:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

צרו קשר

הכניסו פרטים וניצור קשר בהקדם...