סיפור לקוח: קמפיין הגיוס של בינת

סיפור לקוח: קמפיין הגיוס של בינת

בינת, החברה המובילה בישראל בפתרונות ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה, מציעה שירותי ענן, טלפוניה, אבטחת מידע וסייבר, ניהול רשתות וידאו ארגוני, פתרונות דאטה סנטר ופתרונות ניידות. וניצבת כיום בחזית התעשייה כספקית פתרונות מתקדמים לארגונים וחברות.

 

החברה ביקשה לגייס עובד HELP DESK לעיר הבהדים, להלן סיפור הלקוח שבוצע בהצלחה. 

 

אסטרטגיית הפרסום

הקמפיין הורכב ממספר שלבים חשובים

  • שלב המחקר: ביצענו בדיקה מעמיקה אודות קהל היעד, כולל תחומי עניין, השכלה ופרטים דמוגרפיים נוספים.
  • שלב היצירה: הוקם דף נחיתה ייעודי למשרה. הדף עוצב ע"י מעצב גרפית מקצועית, הותאם למובייל ונכתב בשפה קלילה וחוויתי בהתאם למחקר שוק.
  • השלב המעשי: עלה קמפיין ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, המקשר לדף הנחיתה
  • שלב המעקב: בוצע מעקב יום יומי אחר איכות הקמפיינים, אופטימיזציה וכמות הלידים התקבלו במערכת. 

 

הצלחות


באמצעות אסטרטגיה שבנינו, הצלחנו להגיע במדויק ולגעת בקהל המועמדים הפוטנציאליים הרלוונטיים ברמת תאימות גבוהה לפרופיל המשרה שהוגדר.

הקמפיין נמשך כחודש ימים, בתקציב של כ- 1200 ש"ח והגיע לתפוצה כוללת של 25,900 גולשים מתוכם כ- 15800 מהמובייל.

 

  

 

וכך זה נראה באחד מהקמפיינים :