סיפור לקוח תים

סיפור לקוח תים

האתגר

תים הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב, ומהווה חלק מקבוצת מלם תים, המספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב מקצה לקצה.
החברה מפעילה מוקד Helpdesk גדול המספק שירותי תמיכה טכנית ללקוחות. תחרות גבוהה בשוק ה-IT על מועמדים איכותיים לתפקידי נציגי תמיכה, חייבה את החברה לפעול בפייסבוק להגעה רחבה לקהלי מטרה, יצירת העדפה והנעה לפעולה.

 

אסטרטגית הפרסום
הקמפיין הורכב משני שלבים:

  • שלב 1 – קמפיין ממוקד המרות – הבאת קהל המטרה לדף נחיתה ייעודי, שנבנה למטרת איסוף פרטים
  • שלב 2 – קמפיין רימרקטינג – חזרנו ללקוחות שגלשו בדף הנחיתה למטרת מילוי פרטים / איסוף לידים

 

הצלחות

  •  באמצעות אסטרטגיה שבנינו בקמפיין ממוקד שבו השתמשנו באפשרויות פרסום מתקדמות, הצלחנו להגיע לקהל מטרה בעלות CPC נמוכה יחסית
  •  דף הנחיתה שנבנה, השיג תוצאות מדהימות: %14 המרה
  • הקריאייטיב של המודעות, רלוונטי ומדויק, הגביר את ה- Engagement עם הקהל ויצר הנעה לפעולה